Kategorie: Archiv STARŠÍ PŘÍPRAVKA

Zpravodajství ze soustředění Mšeno 2012

17. 8. Pátek

Rádio Mšeno, 7:30, budíček! Je to den ode dne pomalejší, přeci jen tréninkové dávky se na ranním startu podepisují. Snídaně, poslední bodování. Vyhodnocení proběhne na koupališti. Poslední trénink je volnější, zkoušíme různé hry a soutěžíme ve všemožných fotbalových disciplínách. Hod autový daleký, trakaře napříč, nejdelší výkop… K obědu silná loupežnická polévka a vepřové na kmínu s těstovinami. Po poledním klidu vyrážíme na koupaliště. Dnes budeme v lázních déle, pořádá se dětská diskotéka. Počasí je ideální, ale koupaliště máme zase pro sebe. Je kupříkladu zajímavé, že tak obyčejná hra jako kámen – nůžky – papír dokáže do vody dostat i ty, kteří se koupat moc nechtějí. Pak probíhají různé sázky – většinou o malou kofolu – vždy ale s koncem v bazénu. Vracíme se až k sedmé hodině, k večeři máme buřtguláš. Po večeři jsme krátce zhodnotili soustředění, popřáli Týně k narozeninám a OZNÁMILI NOČNÍ BOJOVKU! Větší povyk nenadělá ani kuna v kurníku. Letos máme obzvlášť vydařenou trasu, kterou kluci ještě neznají. Už na startu v 20:45 by se nervozita dala krájet. Menší jdou ve dvojici, větší samostatně. Jednou z jejich hlášek vydáme celosvětově úspěšnou knihu. Sami se doma dozvíte víc. Důležité je, že jako každý rok jsme nikoho neztratili, všichni to zvládli a dorazili do cíle. Večerka ve 22:15.
Zítra po snídani uklidíme a vyrazíme. Předpoklad je, že pojedeme ze Mšena asi kolem desáté, ale je tu výstava československých motorek, takže se možná lehce zdržíme.
DĚTI PŘIVEZEME DOMŮ, NEMUSÍTE NIKDE ČEKAT. PRVNÍ DORAZÍ KOLEM 11 HOD., VŠICHNI PAK NEJDÉLE DO 13 HOD.
Končíme zpravodajskou linku, nashledanou za rok.

16. 8. Čtvrtek

Pomalu jdeme do finále. Už jsme mazáci. Snídaně rutina, dopo příprava rutina. Tak nějak jsme ve druhé půlce soustředění už trošku unavení, takže i tréninková dávka je spíš hra než dril. Dopoledne trénujeme standardní situace. K obědu byl hovezí vývar a smažený syreček X 4 (tak malé smažené sýry jsem ještě neviděl). Odpo jsme očekávali zhoršené počasí, takže jsme zůstali „u chalupy“ na hřišti a jen si hráli. Večeře je kvůli extralize už v šest, máme rizoto. Po večeři ještě přichází výzva na tříkilometrový běh. Dobrovolně se hlásí jen Matěj Kříž a Ondra Palivec. Dali jsme to, kluci za odměnu dostali kofolu a trenér musel skočit do bazénu. Od půl osmé jsme byli na stadionu a fandili Mšenu, dnes bohužel bez vítězné tečky. V půl desáté jsou všichni v postelích a těší se na zítřejší diskotéku na koupališti… a někdo vypustil nepěknou fámu, že zítra bude noční bojovka… uvidíme. Všichni jsou v rámci možností v pořádku, nic, co bychom nezvládli.

15. 8. Středa

Dobré ráno! Dnes jako včera… skoro… Klidná noc, budíček v půl osmé, všichni dobře naladěni. Po snídani jsme dnes dali klidnější trénink se hrami. Ukončeno hrou, kdy každý musí z deseti metrů trefit tyčku nebo břevno. Museli jsme to předčasně ukončit, protože by nám vystydl oběd :) K obědu květáková polévka (každý po naběračce) a knedlíky s uzeným. Vyluxováno. Po zkráceném poledním klidu přesun na koupaliště a cákání, slunění a hry u vody. Kapesné pomalu dochází, kluci začínají hospodařit. Tak nějak jsme zase v klidu užívali odpoledne, až jeden z malých pokušitelů někoho strčil do vody (což je u nás z bezpečnostních důvodů zapovězeno). Takže dostal hobla a letěl taky. Jenže jsme se přepočítali, kluci to vzali jako novou atrakci a házet chtěli skoro všichni. Podívejte se na fotky, na některých to vypadá, jako by kluci skákali z letadla. A nejlíp létali Vorlíčci :) V půl šesté přesun na stadion, cukrárnu snad nemusím zdůrazňovat. K večeři byly špagety, zase všechno snědeno.
Po večeři pak ještě děti fotbálek, a dospěláci si oprášili zážitky z dětství a zahráli si nohejbal.
Všichni pořád v pořádku, drobnosti řešíme s chlapskou rozvahou a mateřskou láskou. Sportu zdar!

14. 8. Úterý

Probouzíme se do krásného letního rána. Na snídaňovém stole už si každý našel to svoje, celkem to zvládáme. Po snídani opět bodování, ale s velkým překvapením. Na VŠECH!! pokojích je uklizeno na devítku! (desítku nedáváme moc často, aby omladina nezpychla).
Dopolední trénink opět v plném nasazení až do oběda. Dnes byla slepice na paprice s rýží, což už konečně skoro všichni jedli bez poznámek a s chutí (nebo zeby hlad?).
Polední pauza dnes nebyla, místo ní následovat zrychlený přesun na koupaliště. Odpoledne jsme si zpestřili závody v plavání pod vodou, napříč, skoky všemi styly do vody – prostě super letní odpo. Rozhodně na žádné cestě zpátky nesmí chybět cukrárna U Živných.
K večeři jsme měli párky a brkaši, zase v poho. Pak už tradiční večerní fotbálek. Dnes ovšem s novým zakončením. Protože se pánové po fotbale sprchují déle než anglická královna, nastoupila dnes na řadu pásová výroba. V první sprše 20 sekund namočit, ve druhé 20 sekund namydlit a ve třetí 20 sekund opláchnout. Díky tomuto zlepšováku jsme mančaft umyli za cca 5 minut. Konečně na dospělé zbyla teplá voda!
Pak už jen večerní hygiena a uložení do postelí. A protože má být zítra ještě lepší letní počasí, program bude asi podobný jako dneska.
Zdravotně jsme fit, drobné oděrky léčíme bezbolestnou desinfekcí. Pozdravujeme domů.
P.S. Proč jsou na fotkách želvy a Bezděz?

13. 8. Pondělí

Po klidné noci už začínáme mít zažitý denní režim. Budíček v půl osmé, v osm snídaně. Zkoušíme se naučit, že i malá snídaně je lepší než žádná snídaně.
Po snídani již tradiční ranní úklid a bodování pokojů. Nejstarší jsou bezpečně ve vedení.
Dnešní dopolední trénink začínal Radim kondiční rozcvičkou. Zkoušeli jsme nové cviky a cvičení. Pak následoval kruhový trénink; šest stanovišť a třikrát cvičení po půl minutě.
K obědu jsme měli zeleninovou polévku a rajskou.
Polední klid byl pro některé moc dlouhý – tak se těšili na koupaliště. Je to skvělý pocit mít celé koupaliště jen pro sebe. V půl šesté jsme přes náměstí a cukrárnu vyrazili zpátky. K večeři byly zapékané těstoviny.
Po večeři pokračujeme sportovně – fotbálek a nohejbal. V půl desáté všichni v posteli a v klidu. Pokud se Vám to zdá podivné, máme novou výchovnou pomůcku „psaníčko“. Principem je velmi sofistikované pobíhání kolem hřiště, které nechce nikdo absolvovat dvakrát. Něco jako protažení námořníka pod kýlem, ale jen klidnou a humánní cestou. Je to neuvěřitelné, ale zatím stačí říct psaníčko a je klid.
Všichni jsou zdraví a v kondici, zatím jen dvě žihadla (bez otoků). Pozdravujeme domů.

12. 8. Neděle

Po závodech v ploché dráze celkem klidné uložení, na první noc až překvapivě.
Ráno budíček v půl osmé, hygiena, snídaně. Na odbyt jdou hlavně musli a energetický nápoj sportovců s chemickým vzorcem CaCaO.
Bodování pokojů nás nepřekvapilo, nejstarší se chystají na obhajobu titulu „prasečkin týdne“.
Dopolední program byl ve znamení seznamování se s míčem; po prázdninách je to celkem bída. Končíme těsně před polednem, jdeme na oběd. Menu: polévka drůbeží písmenková a karbanátek s bramborem.
Po neklidném poledním klidu jdeme na druhý trénink. Na pořadu jsou především hry s míčem, pak fotbal. Menší proti větším… Starší nechali mladší vyhrát, aby se zítra moc netrápili, až prohrají :) Končíme před šestou, otužilci ještě využili luxusu v podobě bazénu u ubytovny. K večeři byly francouzské brambory, vše snězeno beze zbytku.
Nejstatečnější ještě po večeři vyrazili na procházku do nejbližšího okolí, k železničnímu viaduktu.
Něco se děje; kolem desáté jsou všichni v postelích (to je jasná věc), ale v klidu a nejspíš SPÍ!!! Normálně tohle nastává až v úterý… Svět se zbláznil…
Zítra se chystáme na dopolední trénink a odpolední návštěvu místního koupaliště.
Sportu zdar, fotbalu zvlášť!

sobota 11. 8.

Cesta proběhla bez problémů, po jedenácté jsme se sešli ve Mšeně. Nováčci se pomalu rozkoukávají, mazáci kontrolují, co se za rok změnilo.
Ubytovávat se budeme po obědě, před námi ještě končí soustředění mládežníků ze Staré Huti.
K obědu byla nudlová polévka a hovězí s rýží. Kupodivu ani moc nezbylo.
Po O se rozdělujeme do pokojů a po nezbytném vybalení kopaček se první nedočkavci místo poledního klidu vrhají na hřiště. Nejvíc sportující účastníci pak nepohrdli koupelí ve zcela novém bazénu u ubytovny.
Dnes ale žádný trénink, vyrážíme na seznamovací procházku. Trasa již téměř klasická: kolem školy a rybníků do Debře k muchomůrce (cestou se šiškovou bitvou), pak závody v běhu do extrémního vrchu, procházka Františkovou alejí ke koupališti a pak samosebou na zmrzlinu k Živným na náměstí (které je mimochodem úplně nové po rozsáhlé rekonstrukci).
Večeře byla dnes díky závodům na ploché dráze studená, ale vdolky zmizely během několika minut. V šest začaly závody dvojic. Fandili jsme až do konce a i díky nám Mšeno vyhrálo!
Závod i naší podporu ukončil malý ohňostroj.
Rychlá hygiena a s radostí do postele! Zítra nás čekají dva tréninky (protože na koupaliště to ještě úplně není).

print Formát pro tisk

Komentáře rss

stop Uzamčeno - nelze přidávat nové příspěvky.

, Obdiv
Všem vedoucím chci poděkovat za to, jak se dětem věnují. Chtěla bych být malé dítě na fotbalovém soustředění. Každý večer čekám na vaše zpravodajství a teprve potom jdu spát. Jsem babička Tomáše Hejlíka, jinak vám asi příjmení nic neřekne.
Zdravím vás a jen tak dál
, Kvíz
Ahoj všichni,
opět krásné fotky,hlavně létající(kluci vy musíte mít svaly)a komentář!
S Janou Palivcovou jsme řešily kvíz Bezděz a želvy,ale nic jsme nevymyslely,takže se necháme podat.(už nemůžeme ani spát 5 )
Zatím se mějte a zdravíme do Mšena!
, Pozdrav pro Máťu.
Ahoj všichni,
jak tak koukáme 4 ,tak se máte velice dobře a poctivě trénujete!Musíme pochválit fotografa i redaktora zpráv!
Velice pěkně napsané a krásné obrázky.Užívejte si i nadále.
Pozdravujeme našeho netopejrka!!! 9
Zatím
, fotbalové soustředění
Děkujeme za informace a fotky. Zdravíme Tomáše Hejlíka
Ahojky všichni,děkujeme za info a krásné foto.Počasí Vám přeje a snad se ještě oteplí na koupačku.Přejeme děvčatům,chlapcům i trenérům krásný pobyt,spoustu legrace a sportovního vyžití bez úrazu.
Linda a Martin 4 5 10
, soustředění
Přejeme pěkné počasí a od všech mimořádné výkony ( zejména sportovní ).
, fotbalové soustředění
Zdravíme do Mšena a přejeme krásné sportovní vyžití a spoustu zábavy.Hodně sluníčka a žádné zlobení 2 .Ondro pozdravuje tě Daneček 1 .